Tuesday 30 August 2011

life after live

kehidupan selepas kehidupan
apa yang mampu dilakukan hanya melihat dari tingkap
ianya bagaikan berda di dalam sebuah botol..
aku hanya mampu melihat hujan tanpa merasanya...
tapi aku bersyukur kerana masih di beri peluang kedua
bayangkan kehidupan hari ini adalah berbeza dari kehidupan hari semalam
apa yanag pasti ianya tetap berlaku
masa itu tidak bisa diundur
apa yang aku perlu adalah kembalikan sendiri semangat untuk meneruskan kehidupan aku
semuanya bagaikan sebuah mimpi
bila dibuka mata
ini adalah realiti
apa terdaya adalah tangisan air mata
bila melihat kaki dan tangan kanan ku
namun aku bersyukur
kerna di beri peluang
untuk bersama-sama orang tersayang sekelilingku yang membantu
memberi semangat untuk aku teruskan kehidupan.............................

No comments:

Post a Comment