Tuesday 26 July 2011

The King Of Fruit

Malaysia memang terkenal dengan buah nii
durian
kalau ada yang tak tahu..
tak tahu laa aku nak cakap ape
kat dia...
emmm macam jenis durian ada kat malaysia
kat rumah aku pun dekat 20 pokok durian
tapi banyak2 pokok durian tu
depan rumah yang aku paling suka
bila musim durian nii
ramai orang datang rumah aku
best jew rasa
kadang bila kita makan sorang2
tak best tapi bila
ramai-ramai baru rasa nikmatnya
tapi ape yang nak aku kongsi kan kali nii
aku rasa paling best
aku cari durian
tengah-tengah malam
ayah aku siap pasang lampu kat kebun...
best gila...
tapi biasa laa
bukan orang jew suka durian ni binatang pun suka..
bercerita tetang bintang..
aku nak kongsi sikit..
oarang kata harimau pun pandai makan durian
cuma dia lebih tertip sikit...
lepas dia makan dia akan tutup balik durian tu...
dhashatkan harimau nii...
tapi aku belum penah jumpa lagi laa kes tu
hope jangan laaa
kali ni bukan takat durian jew yang ada kat mah tu duku,manggis and salak pun ada
so sepanjang cuti ni aku asik mkn jew laaa



musim durian akan datang pasti akan di nanti-nantikan lagi.....

No comments:

Post a Comment